Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Review: BeautyTestBox

Γεια σας κορίτσια! Έχουμε καιρό να τα πούμε από'δω! Σήμερα θα σας κάνω ένα post για το BeautyTestBox . Για όσες δεν το γνωρίζετε είναι το πρώτο συνδρομητικό κουτί που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα. Βγαίνει κάθε μήνα και δίνει την ευκαιρία σε όλες εμάς να δοκιμάσουμε από 5-7 προίοντα από διαφορές εταιρίες μόνο με 10 ευρώ! Θεωρώ πως το Beautytestbox είναι από τα καλύτερα κουτάκια στην Ελλάδα και γι'αυτό γίνετε πολύ γρήγορα Sold out! Είχα λοιπόν την ευκαιρία και εγώ στο πάρτυ που κάναν για τον ένα χρόνο κυκλοφορίας του να αποκτήσω ένα τέτοιο κουτάκι! Πάμε να δούμε τι είχε μέσα....





Στην φωτογραφία που βλέπετε από πάνω είναι όλα τα προιόντα που είχε μέσα το κουτί μου! Πάμε όμως να δούμε τα προίοντα και λίγο πιο αναλυτικά 


Το πρώτο προιόν λοιπόν είναι ένα άρωμα από την εταιρία Jo Malone! Η αλήθεια είναι πως την είχα μόνο ακουστά και δεν είχα δοκιμάσει κάποιο προιόν της! Έχω να πω πως αυτό το άρωμα είναι πραγματικά εξαίσιο! Έχει μια πολύ ιδιαίτερη μυρωδιά που δεν είναι κοινότυπη και είναι παράλληλα έντονη αλλά χωρίς να βαραίνει και στο τελείωμα σου αφήνει κάτι πιο απαλό! Επίσης έχει πολύ μεγάλη διάρκεια γύρω στις 10 ώρες! Πραγματικά έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα μου! 




Επόμενο προιόν είναι ένα scrub σώματος από την εταιρία Darphin. Οι περισσότερες σίγουρα θα τη ξέρετε σαν εταιρία. Την βρίσκετε κυρίως σε φαρμακεία! Αυτό το scrub λοιπόν μου άρεσε πολύ γιατί έχει ψιλούς κόκκους που δεν τραυματίζουν το δέρμα αλλά παράλληλα του κάνουν μια πολύ καλή απολέπιση και το αφήνουν αρκετά απαλό και ενυδατωμένο! 



Ένα ακόμα προιόν που είχε μέσα είναι το conditioner μαλλιών Bb curl Conscious της εταιρίας Bumble and bumble. Αυτή την εταιρία ομολογώ πως δεν την ήξερα αλλά με λίγο ψάξιμο ανακάλυψα πως είναι από τις πιο καλές εταιρίες για τη περιποίηση των μαλλιών και έχει πολλές σειρές για όλους τους τύπους! Το συγκεκριμένο είναι από τη σειρά για τις μπούκλες. Εγώ δεν έχω μπούκλες είναι σπαστά τα μαλλιά μου όμως παρόλα αυτά έκανε τα μαλλιά μου πολύ ανάλαφρα και απαλά χωρίς να χάνουν τον όγκο τους! 



Ένα προίον που με ενθουσίασε όταν το είδα είναι αυτή η σκιά ματιών της The Balm. Πάντα ήθελα να έχω κάτι από αυτή την εταιρία πρώτων γιατί έχει τέλειες συσκευασίες και δεύτερον γιατί είχα ακούσει πάρα πολύ καλά λόγια απ'όλους για τα προιόντα της. Όντως είχαν δίκιο η σκιά έχει τέλεια απόδοση χωρίς να τρίβεται και έχει και απίστευτα καλή διάρκεια ακόμα και χωρίς κάποια βάση ματιών! 




Το προίον που μου άρεσε λιγότερο από το κουτάκι μου είναι αυτή η μάσκαρα από την εταιρία Bobbi Brown. Το βουρτσάκι της είναι τρίχινο έχει σχετικά κόντες τριχούλες που έμενα δεν με βόλεψαν με αποτέλεσμα να μη δω και κάτι εντυπωσιακό στις βλεφαρίδες μου. Είναι μια πιο απλή, καθημερινή και πρωινή μάσκαρα θα έλεγα! 




Τέλος είχε και ένα πολύ γλυκό βραχιολάκι από τις Sis Made με το σύμβολο του Beautytestbox. Μου άρεσε πολύ το χρώμα και νομίζω ότι είναι ότι πρέπει για τώρα που πλησιάζει η άνοιξη.




Περιμένω και τα δικά σας σχόλια για το Beautytestbox αν το έχετε πάρει πότε και αν έχετε κάνει και εσείς κάποιο ανάλογο post θα χαρώ πολύ να μου το βάλετε από κάτω να το διαβάσω και να δω τι είχε και το δικό σας κουτί! Τα λέμε σύντομα αυτή τη φορά σε κάποια άλλη ανάρτηση! Φιλία Πολλά !!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου