Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Review: Wet n' wild from Beautytestbox!

Γεια σας κορίτσια μου! Έχουμε καιρό να τα πούμε απο'δω και είπα να επιστρέψω με ένα post για το αγαπημένο σε όλες μας Beautytestbox



Το οποίο όπως θα έχετε και εσείς διαπιστώσει αν παρακολουθείτε τη σελίδα του στο Facebook  είναι όλο εκπλήξεις και δώρα! Έτσι λοιπόν κέρδισα και εγώ τα δώρα που θα δείτε παρακάτω! Οι 15 bloggers που θα συμπλήρωναν πρώτες μια φόρμα θα κέρδιζαν δύο καλλυντικά από  Wet n' wild ή από Aden ! Και το καλύτερο blog post θα κερδίσει ένα ολοκληρωμένο set μακιγιάζ! Όποτε ευχηθείτε μου καλή επιτυχία! 

Πάμε λοιπόν να δούμε ένα ένα τα προϊόντα:

Το πρώτο προϊόν είναι η καινούργια πούδρα της Wet n' wild Coverall !



Για το συγκεκριμένο προϊόν όλο καλά έχω να πω! Είναι πολύ καλυπτική είτε την εφαρμόσετε με πινέλο είτε με το σφουγγαράκι ! Αλλά παράλληλα δεν βαραίνει το δέρμα και μπορείτε να έχετε ένα πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα ακόμα και αν την έχετε εφαρμόσει μόνη της χωρίς foundation! Έχει ένα πολύ διακριτικό άρωμα και η συσκευασία της είναι πολύ πρακτική και κλείνει καλά για να τη παίρνεται μαζί σας και στα ταξίδια! Θα γίνει σίγουρα από της αγαπημένες μου! Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι η Fair νούμερο E821B και νομίζω μου ταιριάζει απόλυτα! 

Το δεύτερο προϊόν είναι ένα κραγιόν από την  αγαπημένη μου σειρά της Wet n' wild με το όποιο έχω μαγευτεί! 




Έχει ένα τριανταφυλλί χρώμα το όποιο μου πηγαίνει φανταστικά.Είναι η απόχρωση Smokin' Hot Pink E0905D. Θεωρώ πως είναι ότι πρέπει για το καλοκαίρι και για ένα εντυπωσιακό μακιγιάζ! Έχει πολύ καλή απόδοση όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία και είναι πάρα πολύ σταθερό! Διαρκεί γύρω στις 6-8 ώρες ακόμα και αν πιείτε ή φάτε κάτι! Το καπάκι κλείνει πολύ καλά για να το έχετε και στη τσάντα σας. Αυτά τα κραγίον της Wet n' wild είναι πραγματικά αξεπέραστα θέλω όλα τα χρώματα! 

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά?! Αν ναι περιμένω τις εντυπώσεις σας! Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post. Φιλία πολλά! 



3 σχόλια:

  1. Γεια σου Μαργαρίτα, πρόσφατα σε ανακάλυψα :) στο youtube. Έχω το ίδιο κραγιόν της wet n wild και είναι φανταστικό. Έχω επίσης το mauve outta here, το οποίο είναι εξαιρετικό, ιδανικό για όλες τις ώρες. Τυχαίνει να βρίσκομαι στη Γερμανία και η wet h wild διατίθεται (τουλάχιστον στην πόλη που μένω) σε σούπερ μάρκετ. Επίσης να αναφέρω, ότι η τιμή των κραγιόν της συγκεκριμένης σειράς, είναι 3,99 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. tuxeroula! :D ego exo pathei trela me auta ta kragion exo alla 3! alla thelo ooooles tis apoxroseis xixi tha tsekaro k auto p les gia na mpo se peirasmous! :P

      Διαγραφή
    2. Γενικά η Γερμανία είναι ένας παράδεισος σε ότι αφορά τα καλλυντικά είδη. Είναι όλα πάμφθηνα. Εκτός από την wet n wild αγαπώ επίσης πολύ την catrice, η οποία πρόσφατα διαθέτει τα προϊόντα της και στην Ελλάδα. Έχει καταληκτική ποιότητα και τιμές πολύ προσιτές. Έχω πάρει πολλά προϊόντα και κανένα μέχρι στιγμής δεν με απογοήτευσε. Σε ότι αφορά το mauve outta here, τσέκαρέ το, είναι φανταστικό και νομίζω θα το λατρέψεις :)

      Διαγραφή