Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Review: Η σειρά Αφροδίτη της Fresh Line

Γεια σας! Τα λέμε ξανά απο'δω μετά από πολύ καιρό! Στο σημερινό post θα σας μιλήσω για τη νέα σειρά της Fresh Line "Aphrodite" που είναι για την αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους. Εγώ όπως καταλαβαίνεται επικεντρώθηκα στη κοιλία και στη κυτταρίτιδα φυσικά που λίγο πολύ όλες έχουμε.

Πριν μιλήσω για τα προϊόντα που δοκίμασα θα σας δείξω ένα προϊόν που "λυπάμαι" να χρησιμοποιήσω...


Είναι μια μπάλα αρωματοθεραπείας για τη καταπολέμηση της κυτταρίτιδας και είναι παράλληλα τονωτική. Σίγουρα τώρα που θα έρθει το καλοκαιράκι για τα καλά θα τη δοκιμάσω προς το παρών όμως την έχω βάλει στη ντουλάπα μου σαν αρωματικό γιατί πραγματικά το άρωμα της είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ και μου φτιάχνει τη διάθεση κάθε φόρα που την ανοίγω! Πάμε τώρα στα υπόλοιπα προϊόντα που μυρίζουν φύση Ελλάδα ζωντάνια και Άνοιξη! Ω! ναι όλα αυτά μαζί....

Το πρώτο προϊόν είναι ένα serum σώματος που σαν κύρια συστατικά του όπως και όλη η σειρά Αφροδίτη, έχει πλαγκτόν,καφεΐνη και ροζ πιπέρι τα όποια είναι αποδεδειγμένα  πως έχουν αδυνατιστική δράση και παράλληλα σμιλεύουν το περίγραμμα το σώματος.


Αυτό λοιπόν το serum το εφαρμόζω εδώ και δύο μίση εβδομάδες περίπου μία ή δυο φορές την ήμερα! Απορροφάτε αμέσως κ αφήνει μια πάρα πολύ ωραία υφή στο δέρμα.Είδα ήδη βελτίωση στη κυτταρίτιδα,στη κοιλίτσα θέλει ακόμα δουλειά αλλά είναι ένα προϊόν που χαίρομαι να το βάζω γιατί μου αφήνει και μια υπέροχη μυρωδιά στο δέρμα που με συντροφεύει για το υπόλοιπο της ημέρας!  

Το επόμενο προϊόν μπορώ να πω πως είναι το αγαπημένο μου της σειράς γιατί έχει καταπληκτική μυρωδιά που με χαλαρώνει και με ταξιδεύει...Είναι θερμαντική κρέμα με μείγμα από 6 αιθέρια έλαια,ροζ πιπέρι,μαύρο πιπέρι,πιπερόριζα,βασιλικό,άρκευθο,μάραθο,κυπαρίσσι,γκουαρανά και φυσικά καφεΐνη που προλαμβάνουν την κυτταρίτιδα,διευκολύνουν την αποβολή των τοξινών και ελαχιστοποιούν την κατακράτηση υγρών.



Αρχικά να πω πως απορροφάτε αμέσως και χρειάζεται λίγη ποσότητα το χρησιμοποιώ 3 φορές τη βδομάδα κυρίως μετά το ντουζ και νιώθω το δέρμα μου πιο απαλό πιο σφριγηλό αλλά και πιο ενυδατωμένο ενώ παράλληλα αισθάνομαι να με ξεκουράζει! Πραγματικά το αγαπώ! Και έχει και τέλεια συσκευασία πολύ πρακτική.

Το τελευταίο προϊόν μπορώ να πω πως το χάρηκε περισσότερο το αγόρι μου πάρα εγώ.Γιατί ναι έχουν και οι άντρες δικαίωμα στη χαλάρωση στη ξεκούραση αλλά και στη σφριγηλότατη στο δέρμα τους.Είναι το ένα λάδι μασάζ με αντικυτταριδική δράση με τα ίδια βασικά συστατικά που μυρίζει και αυτό υπέροχα


Τον ξεκουράζω λοιπόν με ένα χαλαρωτικό μασάζ και παράλληλα του βελτιώνω και την επιδερμίδα. Το έχω δοκιμάσει και εγώ πάντως και όντως είναι πολύ καλό ότι πρέπει για μετά από μια δύσκολη μέρα.

Πείτε μου και τη δική σας γνώμη αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα και περιμένω προτάσεις και για άλλα προϊόντα της Fresh Line. Θα τα πούμε σύντομα σε ένα επόμενο post.Φιλία Πολλά 
  



12 σχόλια:

  1. Τι όμορφο post γλυκιά μου...
    Και ήθελα πολύ να ακούσω review για αυτά τα προϊόντα!
    Σίγουρα θέλω να δοκιμάσω κάποιο από αυτά, ειδικά η θερμαντική κρέμα μου κλείνει το μάτι :P
    Εγώ από fresh line, αγαπάω την σειρά ''Κασσάνδρα'' και ''Διώνη''!

    Πολλά φιλιά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. aaa! na th dokimaseis einai uperoxh! K apo murodia akseperasth! tha thn agapiseis k esu sigoura! ;)

      Διαγραφή
  2. Δε ξέρω αν έχει αλλάξει αλλά έχω την παλιά συσκευασία για λοσιόν σωματος κατά της κυτταρίτιδας και μπορώ να πω οτι δε κατάφερα να τη χρησιμοποιήσω όλη... Φιλιά
    http://angiekariofilli.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελειο το ποστ!!!! Θα χαιρόμουν πολύ αν γινόσουν μέλος στο Blog μου! Σε ευχαριστώ πολύ!!! http://makeupbeauty-taniadelys.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω καιρό να δοκιμάσω κάτι από αυτή την εταιρεία... Μου έκανε εντύπωση η κρέμα για τη κυτταρίτιδα σ' αυτό το υπέροχο βαζάκι... Είμαι καινούρια blogger, θα ήταν χαρά μου να ρίξεις μια ματιά... http://www.stroumfitasmurf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. einai para polu kalh auth h krema na th dokimaseis :) omorfo to blog sou ^_^

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Έγινα και εγώ μέλος στο blog σου! Χαίρομαι που θα μας δοθεί η ευκαιρία να ανταλλάσσουμε απόψεις ομορφιάς! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Ooo this is super fun to read! thanks for sharing.

    follow for follow?:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπέροχο post!!! Θέλω σίγουρα να δοκιμάσω κάποιο από αυτά!! Θα χαρώ πολύ αν τσεκάρεις το blog μου!!!
    maraloukourou.blogpost.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hello, we have noticed that you have very nice beauty blog and would like to offer you to test some of our quality products for free and write a review about them. If you are interested, please visit our eshop and contact us. Thank you for sharing our eshop: https://www.parfimo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή