Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Review: Play 101 pencil from Etude House!

Γεια σας κορίτσια! Είπα να επιστρέψω και στο blog με ένα post για μία από τις αγαπημένες μου εταιρίες την Etude House. Για όσες δεν την γνωρίζεται είναι Κορεάτικη και θεωρείτε από τις καλύτερες! Εγώ προσωπικά πέρα από τα προϊόντα της την λατρεύω και για για τις υπέροχες συσκευασίες της! Είχα τη τιμή λοιπόν να μπω στο πρόγραμμα Pink Bird που έχουν ξεκινήσει και έχει κ αυτό το πολύ γλυκό logo που βλέπετε στη φωτογραφία.


Μου στείλανε λοιπόν αυτό το κουτάκι


Αρχικά είχε μέσα κάποια ενημερωτικά φυλλάδια


Τα οποία αφορούν τα καινούργια μολύβια  που κυκλοφόρησαν και είναι πολυχρηστικά και σε μεγάλη ποικιλία χρωμάτων.
Πάμε να δούμε τώρα τη βρισκόταν κάτω από τα φυλλάδια...


Όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία είναι κάποια μολύβια ένα πινελάκι και ένα λευκό κουτάκι,το οποίο μέσα είχε μια πολύ ωραία έκπληξη που είναι ότι πρέπει για το καλοκαίρι


Ένα παγουράκι - θερμός που είμαι σε δίλημμα να το κρατήσω σαν παγουράκι ή να το κάνω ένα ρομαντικότατο βάζω για το δωμάτιο μου? Ακόμα το σκέφτομαι...

Πριν περάσω στα μολύβια να σας δείξω και το πινελάκι.


Το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά είτε για να απλώσω κάποιο μολύβι ματιών είτε για να κάνω κάποια γωνία στα μάτια μου με σκιές και με έχει βολέψει πολύ.

Ας περάσουμε τώρα και στα μολύβια...Πριν ξεκινήσω να σας δείχνω ένα ένα τα χρώματα να σας πω πως όλα τα μολύβια είναι πολύ μαλακά έτσι ώστε να μπορείτε να τα απλώσετε όπως επιθυμείτε αλλά παράλληλα είναι και πολύ σταθερά και έχουν και πολύ μεγάλη διάρκεια!Βγαίνουν και σε matt αποχρώσεις αλλά και σε shimmer ή glitter για όλα τα γούστα.Είναι η σειρά Play 101 pencil.

Το πρώτο είναι το νούμερο 43 


Είναι ένα χρυσό - σαμπανιζέ χρώμα που είναι ιδανικό για να τονίσει την εσωτερική αλλά και την εξωτερική γωνία του ματιού.

Το επόμενο είναι το νούμερο 44


Που μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί και σαν σκιά αλλά και να κάνει τις σκιές που μπορεί να χρειάζεται να γίνουν στο μάτι για να φαίνεται πως έχει βάθος.

Σειρά έχει το νούμερο 8


Το όποιο είναι και από τα αγαπημένα μου.Το τοποθετώ στην εσωτερική γραμμά του ματιού το λεγόμενο waterline και μου τονίζει υπέροχα το μάτι και το κάνει να δείχνει πιο μεγάλο.Επίσης πολλές φορές το βάζω και κάτω από το φρύδι για να δώσω ένταση και φωτεινότητα.

Ένα ακόμη αγαπημένο μου είναι και το νούμερο 6


Που το φοράω συνεχώς στην εσωτερική γωνία του ματιού και δίνω τέλεια λαμψή στο βλέμμα μου.Νομίζω πως είναι και ότι καλύτερο για βραδινό μακιγιάζ.

Ένα πολύ καλοκαιρινό και εντυπωσιακό χρώμα είναι αυτό που έχει το μολύβι με το νούμερο 11


Είναι πανέμορφο για τα χείλη και συνδυάζεται πολύ ωραία με κάποιο κοραλλί,πορτοκαλί κραγιόν ή lip gloss. Μπορεί όμως να φορεθεί ακόμα και μόνο του.

Και τέλος δεν θα μπορούσε να λείπει ένα μαύρο μολύβι και έχει το νούμερο 1


Όπως καταλαβαίνεται με ένα μαύρο μαλακό αλλά και σταθερό μολύβι μπορείτε να κάνετε άπειρα μακιγιάζ για όλες τις ώρες! 

Για να κλείσω αυτό το post να σας πω πως όλα τα μολύβια από τη σειρά Play 101 pencil της Edute House έχουν ξύστρα στο πίσω μέρος και φυσικά είναι πολύ χρήσιμο αυτό.


Εσείς έχετε δοκιμάσει πότε προϊόντα της Etude House? Και αν ναι ποια? Περιμένω τα σχόλια σας. Θα τα πούμε πολύ σύντομα σε επόμενο post. Φιλία πολλά! 


2 σχόλια:

  1. Είναι όλα σκέτες γλύκες!! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από Etude House! Το σκέφτομαι εδώ και καιρό όμως, οπότε δεν θα αργήσει αυτή η στιγμή! Το παγουράκι είναι απίθανο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει πολύ καλά προιόντα και απίστευτες συσκευασίες!

      Διαγραφή